ArrayArrayArray

the Essence

Posted on

Hotelmerken staan voor je reinste gebruik van merk strategie. Een merk zijn laat, een hotel of keten, zichzelf identificeren en daarmee onderscheiden. Dit onderscheiden blijft direct hangen bij de gast. 

Een merk zijn is de combinatie van de gast zijn ervaring en perceptie van een hotel en diens service en producten. In deze context vormen zich zowel de negatieve als positieve ervaringen van gasten.

Goede ervaringen maken een merk sterken en logisch, slechte breken het af. Gek genoeg heeft een gast niet eens zelf een ervaring nodig van het desbetreffende merk/hotel. Dit wordt al vergaard bij online communicatie, branding en mond tot mond reclame.

Kortom; je merk branden en dus versterken is van groots belang. Vooraf aan een boeking, tijdens verblijf, en hierna. Combineer je de juiste branding (met aandacht en liefde) en klopt de filosofie en uitvoering hiervan? Dan is die essentie supersterk en daarmee je positie dus ook, in ieder opzicht!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *