Positioneren & branding; the icing on the cake

Posted on

Het is een welbekend feit dat design een groot aspect is als je kijkt naar het succes van een hotel. 

En dan heb ik het over zowel het interieur (architectuur) als de branding, marketingwise.

Branding is deels kunst en deels klare science. En die wetenschap is het begrijpen van de elementen wat een goed design maken. Funcionaliteit, kwaliteit en impact. Om precies te zijn, een goed ontwerp zijn doel is om op de lange termijn relevant te blijven en vooral mensen hun humeur verbeteren!

Met die kennis in huis gaan wij aan de slag en bouwen wij een merk, in de breedste zin van het woord, rondom een hotel, restaurant of ander gastvrij bedrijf. Met partners op alle gebieden van design is het zaak om samen een totaalplaatje neer te zetten. De beleving, the spirit. Nu ga ik een paar stappen vooruit en weer een stapje terug, het lijkt wel carnaval ;).

Maar alle gekheid op een stokje, na het vinden van de juiste filosofie, doelgroep enzoverder is er niks zo amazing dan een merk te maken.

En in de hospitality is die drive om mensen hun humeur op te fleuren middels de juiste branding nog extra icing op al een heel erg lekkere taart, proef je ‘m ook?