
Employer branding uitgelegd
Posted onEmployer branding of job branding klinkt nieuw en misschien wat eng maar dat is het allebei niet. Wel is het een ondergeschoven kindje wat vaak tevoorschijn komt wanneer men al in nood is om personeel. Daarom proberen wij ook altijd uit te leggen dat het een onderdeel van je bedrijfsvoering is, zoals gewone branding. Het […]
Read more
Positioneren & branding; the icing on the cake
Posted onHet is een welbekend feit dat design een groot aspect is als je kijkt naar het succes van een hotel. En dan heb ik het over zowel het interieur (architectuur) als de branding, marketingwise. Branding is deels kunst en deels klare science. En die wetenschap is het begrijpen van de elementen wat een goed design […]
Read more
the Essence
Posted onHotelmerken staan voor je reinste gebruik van merk strategie. Een merk zijn laat, een hotel of keten, zichzelf identificeren en daarmee onderscheiden. Dit onderscheiden blijft direct hangen bij de gast. Een merk zijn is de combinatie van de gast zijn ervaring en perceptie van een hotel en diens service en producten. In deze context vormen […]
Read more
Verlangen; the magic word
Posted onVerlangen kweken is wat je moet willen als hotel, resort of restaurant zijnde. Dat is de magie van branding en merkvoorkeur creeëren. En voor hotels, resorts en horeca is merkvoorkeur de sleutel tot succes. Merkvoorkeur kan je boekingen en ADR verhogen en kan je uit de cirkel van prijsverlaging en aanbiedingen trekken. Wij creeëren dat […]
Read more
Trends & identity
Posted onDe hotelbranche gaat hard. Met grote concurrentie van bijvoorbeeld een airbnb schreewt de markt bijna; “innovatie’! Ga mee want anders blijf je hangen, en dat wil je niet, toch? Nee hangen is niet echt wenselijk, het moet blijven stromen. Maar hoe dan? Dat ligt want ons betreft helemaal aan waar je located bent en wie op […]
Read more