Positioneren & branding; the icing on the cake

Posted on

Het is een welbekend feit dat design een groot aspect is als je kijkt naar het succes van een hotel.  En dan heb ik het over zowel het interieur (architectuur) als de branding, marketingwise. Branding is deels kunst en deels klare science. En die wetenschap is het begrijpen van de elementen wat een goed design […]

Read more

the Essence

Posted on

Hotelmerken staan voor je reinste gebruik van merk strategie. Een merk zijn laat, een hotel of keten, zichzelf identificeren en daarmee onderscheiden. Dit onderscheiden blijft direct hangen bij de gast.  Een merk zijn is de combinatie van de gast zijn ervaring en perceptie van een hotel en diens service en producten. In deze context vormen […]

Read more

Verlangen; the magic word

Posted on

Verlangen kweken is wat je moet willen als hotel, resort of restaurant zijnde. Dat is de magie van branding en merkvoorkeur creeëren.  En voor hotels, resorts en horeca is merkvoorkeur de sleutel tot succes. Merkvoorkeur kan je boekingen en ADR verhogen en kan je uit de cirkel van prijsverlaging en aanbiedingen trekken. Wij creeëren dat […]

Read more

Trends & identity

Posted on

De hotelbranche gaat hard. Met grote concurrentie van bijvoorbeeld een airbnb schreewt de markt bijna; “innovatie’!  Ga mee want anders blijf je hangen, en dat wil je niet, toch? Nee hangen is niet echt wenselijk, het moet blijven stromen. Maar hoe dan? Dat ligt want ons betreft helemaal aan waar je located bent en wie op […]

Read more